• Home
  • 4 hack-uri pentru a obtine recenzii pentru restaurant!

4 hack-uri pentru a obtine recenzii pentru restaurant!

Avizele de la terți pot contribui foarte mult în afaceri.

Atunci când clienții spun lucruri pozitive despre tine, poate da o mare credibilitate faptului că oferiți un serviciu de calitate.

Vezi și: Cum să-ți promovezi restaurantul în 14 pași

Dar obținerea mai multor recenzii poate fi uneori destul de dificilă. Deci, ce puteți face pentru a determina mai mulți dintre clienții dvs. să-și lase feedback pe site-uri populare de recenzii precum Yelp și Zomato?

Sfaturi pentru a obține recenzii la restaurante
Iată patru trucuri pentru a obține mai multe recenzii la restaurante.

1. Întrebați
Multe restaurante uită să ceară recenzii. Nu trebuie neapărat să fii agresiv cu abordarea ta, dar de obicei nu primești ceea ce nu ceri, așa că merită să întrebi.

Puteți utiliza multe canale pentru a le informa clienților că sunteți interesat să obțineți recenziile lor. Iată câteva de care poți profita:

Campanii de e-mail: ați putea avea un îndemn pentru a vă revizui restaurantul la sfârșitul fiecărui e-mail pe care îl trimiteți. De asemenea, puteți trimite sondaje pentru a colecta feedback din baza de date.
Rețelele de socializare: cereți-i pe adepții din rețelele sociale să vă revizuiască afacerea.
Site: lansați un îndemn pentru a vă revizui restaurantul pe site. De asemenea, puteți configura o pagină de destinație unică, unde vizitatorii dvs. pot merge pentru a vă revizui rapid restaurantul.
Fișe de masă: informați clienții de la sediul dvs. de afaceri unde se pot adresa pentru a vă revizui folosind cărți de masă.
Principalul lucru pe care trebuie să-l rețineți este să faceți mai ușor pentru clienții dvs. recenzia restaurantului dvs. Nu-i face să sară prin prea multe cercuri doar pentru a-și oferi feedback.

2. Profitați de software-ul de marketing al reputației
Cu ajutorul celei mai recente tehnologii, este posibil să puneți solicitarea de revizuire pe pilot automat virtual.

Software-ul de marketing al reputației vă evaluează reputația online și identifică rapid cum o puteți îmbunătăți. De asemenea, vă poate ajuta să automatizați procesul de obținere a mai multor recenzii de la clienții dvs.

Mai multe recenzii pot duce la mai multe afaceri. Și, dacă puteți crește rapid numărul de recenzii, veți vedea afacerea dvs. crescând și poziția în motoarele de căutare se îmbunătățește.

3. Împărtășește-ți recenziile și mărturiile pozitive peste tot
Multe restaurante lucrează din greu pentru a obține recenzii. Cu toate acestea, nu mulți fac nimic pentru a valorifica aceste recenzii.

Cel puțin, recenziile pozitive ar trebui să fie distribuite pe canalele tale sociale. Pe măsură ce postezi pe Facebook, Twitter și în alte părți, vei vedea că numărul de urmăritori crește și el, deoarece mai mulți oameni vor începe să aibă încredere în afacerea ta. Adepții se pot transforma rapid în clienți. Pe lângă rețelele sociale, puteți evidenția recenzii și mărturii pe site-ul dvs.

Pe măsură ce distribuiți mai multe recenzii pozitive, ceilalți vor vedea că le distribuiți și vor dori să-și spună propriile gânduri.

Verificați acest lucru: Topul blogurilor de recenzii ale restaurantelor pentru 2022

4. Stimulați-vă clienții
Acest lucru trebuie făcut cu gust, deoarece nu puteți stimula clienții să vă lase doar recenzii pozitive.

Dar oamenilor le plac recompensele, cum ar fi reducerile, cupoanele, punctele și ofertele speciale, așa că răsplătirea celor care și-au făcut timp să-și evalueze restaurantul nu numai că te poate ajuta să obții mai multe recenzii, ci și să încurajeze afacerile repetate. Este greu să urăști un restaurant care îți oferă lucruri gratuite pentru a scrie o recenzie online.

Gânduri finale
Prin amestecarea și potrivirea strategiilor de mai sus, ar trebui să puteți găsi modalități unice și inovatoare de a obține mai multe recenzii la restaurante.

Dar nu uitați să întrebați. Este uimitor cât de multe companii nu reușesc să-și ceară clienților ceea ce au nevoie. Din nou, nu trebuie să fii agresiv, dar chiar și un semn în locul tău de afaceri ar putea contribui în mare măsură la creșterea gradului de conștientizare.

În plus, nu uitați de toate punctele de contact ale clienților. Dacă îți trimit un e-mail pozitiv, acesta este un moment bun pentru a cere o recenzie. Dacă sună pentru a oferi laudă, acesta este un moment bun pentru a le cere să scrie o recenzie. Nu ratați aceste oportunități.

Categories:

Leave Comment